Impact van klantbehoud
donderdag 17 oktober 2013 00:00
De impact van klantbehoud is compact weergegeven op een infographic van Kapow. Doe er uw voordeel mee!
Lees meer...
 
KPI-Dashboard overzicht
donderdag 17 oktober 2013 00:00
 

Marketingonline publiceerde een artikel over het KPI-Dashboard.

Lees meer...
 
Klantenservice-onderzoek zet bedrijven tot verandering aan
dinsdag 27 augustus 2013 00:00
De resultaten van het Top 30 Call Centers voor Customer Service van Nederland-programma zet bedrijven en instellingen aan tot veranderingen en verbeteringen in hun klantenservice. Dat blijkt uit de praktijk.
Lees meer...
 
Het loont IVR menu's kritisch te bekijken
dinsdag 27 augustus 2013 00:00
De IVR menu’s van aanbieders kunnen nogal van elkaar verschillen, ook binnen eenzelfde sector. Een IVR applicatie wordt natuurlijk niet voor niets ingezet. Eenvoudige aanpassingen blijken tot aardige verbeteringen van efficiency te kunnen leiden. Frans Plat vat de belangrijkste inzichten samen. Red Carpets vult dit met één inzicht aan: schaf het menu af als er achter de IVR geen verschil in specialismen is te vinden.
Lees meer...
 
Ex-klanten waardevol voor een organisatie
donderdag 20 december 2012 00:00
‘Klanten die overstappen vanuit persoonlijke overwegingen zijn eerder geneigd terug te keren, dan klanten die teleurgesteld zijn of zich tekort gedaan voelen.’ Dat stelt Gaby Odekerken-Schröder, directeur Service Science Factory van de Universiteit Maastricht, op basis van eigen onderzoek.
Lees meer...
 
<< Start < Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende > Einde >>

Pagina 1 van 6