Air Miles-spaarders recessie bestendiger
woensdag 06 oktober 2010 09:51

Air Miles-spaarders blijken in economisch mindere tijden meer geld in de supermarkt uit te geven dan consumenten die niet aan deze spaarvorm doen. Dit blijkt uit een onlangs verschenen langetermijnstudie, verricht in opdracht van Loyalty Management Netherlands.

Lees meer...
 
Klantbehoud voor meer winst
woensdag 06 oktober 2010 09:51

Het behouden van klanten zorgt uiteindelijk voor een hogere winst. Dat tonen diverse onderzoeken aan in verschillende sectoren. Als er 5% minder klanten vertrekken, kan dit al een winstverbetering opleveren van 25 tot 85%.

Lees meer...
 
Beter inzicht in klantervaring verbetert bottom line
donderdag 25 februari 2010 00:00
Ondernemingen die periodiek hun klantervaring integraal monitoren, kunnen hun bottom line significant verbeteren.
Lees meer...
 
Spaarpunten tegen de recessie
zaterdag 07 februari 2009 07:44

De consument zet vaker spaarpunten in om de recessie te doorstaan.

Lees meer...
 
Gedifferentieerde loyaltyprogramma`s in de toekomst?
maandag 09 juni 2008 00:00

Mannen en vrouwen reageren anders op loyaltyprogramma`s, volgens onderzoeker Valentina Melnyk.

Lees meer...
 
<< Start < Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende > Einde >>

Pagina 4 van 6