Voorspellen vertrekgedrag klanten
woensdag 07 mei 2008 00:00

Agis Zorgverzekeringen heeft een churnmodel ontwikkeld dat snel duidelijk maakt welke klanten een grote kans hebben om op te stappen.
Lees meer...
 
Ruim een derde klachten niet beantwoord
maandag 16 juli 2007 00:00
Veel Nederlandse bedrijven reageren niet op feedback, vragen of klachten van hun klanten. Maar liefst 36 procent van de consumenten krijgt nooit een reactie op hun vraag of klacht.
Lees meer...
 
Bedrijven reageren nauwelijks op klacht consument
maandag 07 mei 2007 00:00
Ruim een derde van de consumenten ontvangt nooit een reactie op klachten of vragen. Slechts een kwart (26 procent) heeft een schriftelijke en een vijfde (22 procent) heeft een mondelinge reactie of verontschuldiging gekregen.
Lees meer...
 
De marketingafdeling van zorgverzekeraars moet nodig worden geprofessionaliseerd.
zaterdag 05 mei 2007 00:00
Uit onderzoek van Winfred Sonsma van adviesbureau Turms & Sons blijkt dat de gemiddelde marketeer bij zorgverzekeraars niet de capaciteiten in huis heeft om klantwaarden te genereren
Lees meer...
 
Opzegpraktijken verzekeraars niet in de haak
vrijdag 23 maart 2007 00:00
Veel Nederlandse bedrijven reageren niet op feedback, vragen of klachten van hun klanten. Maar liefst 36 procent van de consumenten krijgt nooit een reactie op hun vraag of klacht.
Lees meer...
 
<< Start < Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende > Einde >>

Pagina 5 van 6