KPI-Dashboard

Control your business, not just figures.

Van Big Data naar Big Insights
Red Carpets heeft een KPI-Dashboard ontwikkeld dat alle gegevens uit het Klantcontact Center, uw marketing database, relevante onderdelen uit uw administratie-, HRM-, logistieke-, CRM- en salessystemen, gecombineerd met front-office en customer insights in één rapportage via aansprekende graphs weergeeft op een Ipad of tablet.

alt
© Red Carpets 2013


Performance in één oogopslag

Real time, kunnen gegevens over het aantal behouden klanten, wachttijden in het call-centre, social media sentimenten, behaalde service-levels, effectiviteit, waardevermeerdering, et cetera door de klantenservice-medewerkers, door u via één dashboard worden gemonitord. Flexibel met een Quick View overzicht dat u zelf kiest, en waarmee u alle ballast achterwege laat.

Customer insights Tool
Klantcontact medewerkers zijn een rijke bron van inzichten die veelal niet flexibel kunnen worden ontsloten. Via een input-app op een Iphone, Ipad of Android tablet kunnen - ad hoc of continue - hun inzichten, opmerkingen binnen één dag aan u worden gerapporteerd. Via enkele swipes kunnen de medewerkers bovendien kwantitatief zaken registreren en direct uploaden. Zonder dat daarvoor een aparte registratie en/of rapportage systeem hoeft te worden ingericht.

Een survey-module maakt het gemakkelijk klanttevredenheidsonderzoeken, website evaluaties, campagne waardering, ad-hoc reacties op negatieve publicaties in de media, binnen één dag worden opgezet, ingezet en aan u gerapporteerd. Gecombineerd met poll's en ratings op uw website- of Facebookpagina en/of ad-hoc telefonische-, online- of straat-enquêtes.

Hogere betrokkenheid management: beter ge√Įnformeerd - betere beslissingen
De rapportage kan gedeeltelijk of geheel gemakkelijk gedeeld worden met de manager van het contact center, de marketing director, samenwerkingspartners, het management team, de CEO en/of uw collega's. Zij krijgen toegang voor een dag, week of maand, of welke periode (en welke pagina's) u hen ook mee wilt laten kijken. Bij een nieuwe communicatie campagne kijkt de marketing directeur mee naar de impact op het klantcontact, of evalueert u met hem direct de nieuwe website. En krijgt de PR-manager direct inzicht in het social media sentiment en opmerkingen die front-office medewerkers direct delen. Geen bulk aan gegevens, maar specifieke management informatie waarop kan worden (bij)gestuurd. Real time.

Red Carpets begeleidt organisaties en bedrijven in de bepaling en definitie van Key Performance Indicators en draagt zorg voor de koppeling met huidige processen en systemen.

Bel voor meer informatie of een presentatie: Arjen Vaalburg, (06) 4876 885. U kunt dan ook demo login gegevens ontvangen. Hiermee kunt inloggen op de app in in Google Play en de App Store (Enterprise omgeving) is te downloaden.

Android  App Store logos


Software applicaties KPI-Dashboard en Customer Insights Tool, functionaliteiten en vormgeving zijn gedeponeerd. Overname, vermenigvuldiging en/of namaken is niet toegestaan.