Startpunt: het opzegmoment. Waarom?
Op het opzegmoment treft een organisatie zijn meest ervaringsdeskundige en kritsche klanten.
Als je weet waarom klanten weggaan, dan weet je wat je moet veranderen om ze te behouden.

Door bij de behoud-strategie te starten bij het opzegmoment, worden direct klanten behouden. De opbrengsten die hieruit ontstaan zorgen voor een directe return-on-investment. Het vormt een gezonde financiële basis om de lange termijn behoud aanpak uit te werken. 


Voor wie?

We richten ons op bedrijven en organisaties met als basis meerjarige klanten - en waar kanalen als telefoon, internet, e-mail, direct mail en winkel/showroom het contact met klant en prospect realiseren.


Waarin wij verschillen van traditionele CRM consultants

Bij CRM ligt de kennis besloten in het verleden en data, bij Red Carpets ligt de kennis besloten in het heden en is de klant zelf de bron van inzicht. De kosten/opbrengsten horizon ligt niet verder weg dan ca. 2 maanden, bij een traditionele CRM benadering zijn de investeringen fors en de opbrengsten kunnen veelal pas na één of enkele jaren worden gemeten.

Red Carpets analyseert en adviseert bovendien niet alleen, maar is ook betrokken bij de uitvoering en werkt dan op basis van business-case implementatietrajecten uit.